MK IS BACK ON TRACK!

MINA KÄRA KORVAR!

Jag & aet har typ haft en liten bloggpaus, utan att vi förvarnade er!
Busiga vi e !

AJA för min del är the paus över, men får se när aet kommer tillbaka.
Hon är nämligen en lat människa för er som inte visste det 8D
fast det är jag också, för jag bloggar istället för att packa xD

JUSTE JAG HAR INTE ENS SAGT ATT JAG RESER BORT!
tror jag.
eller har jag?
hursomhelst, imorn lämnar jag kyliga och dumma Sverige, och drar iväg till Australien och Nya Zealand!
SLÅ DET JULLOVET NI!!!!!!!!!!!

och håll inte på o whina nu om att jag ändå drar iväg och inte kommer blogga, för vi har med oss data!
så jag kan visst blogga! Om min familj tillåter^^
Så kan lägga upp bilder från vart jag är, vi kommer nämligen åka runt en del :)

aja nu orkar ni inte läsa mer.



TITTUT!


Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0