MK PÅ NYA ZEALAND

Jag har världens utsikt från hotellfönstret! Höga berg! Dom är massa coola.
Och jag kan inte uppdatera mycket alls, för man har inte tid att sitta vid datan!

Har sett massor med coola saker, och längtar verkligen INTE tillbaka till elaka Sverige.

och tycker aet ska skriva, även fast jag sa till henne att vi har bloggpaus tills efter nyår 8D
känner mej så busig som skriver utan hennes vetskap!

Nu orkar jag inte skriva nåt mer, HÖHÖ

(våga in klaga på min stavning av Nya Zealand! Kom inte o säg att det stavas "Zeeland". FÖR MAN KAN STAVA DET PÅ BÅDA SÄTTEN! sådesa, HA! )


det tar jätteüberlång tid att ladda upp bilder, så SORRY


Kommentarer
Postat av: alma ekström

har frågestund i bloggen!

2010-01-16 @ 14:42:34
URL: http://almaiishere.blogg.se/
Postat av: chatte & sofia

åh låter underbart.

2010-02-06 @ 11:21:11
URL: http://elitsnack.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, jag har ingen fjortis blogg xD åå jag vill åsså utomland :) har bara vatt i danmark, å sverige så klart xd haha

2010-02-08 @ 21:41:52
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! Jag ska kanske börja med bokrecensioner, men jag vet inte om jag ska eller inte. Så snälla, säg vad just "du" tycker.. :D

2010-02-19 @ 16:44:00
URL: http://michellepaine.blogg.se/

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0