'cause what is simple in the moonlight, by the mornin' never is

HOLA! eller nåt, läser inte spanska så är inte så insatt (x
Slutade rätt tidigt så drog o köpte 2 par jeans, och jag tänker INTE visa upp några jävla jeans och skriva
"OOOOH JAG HAR KÖPT NYA JEANS, SNYGGA VA :O:O" 
som massa andra av alla bloggare som finns gör.
för alla vet redan hur jeans ser ut.
Faktiskt.

Nu ska jag fixa en header till min lillasyster -.-
Inte taggad.
Måste plugga.
Får ägna resten av tiden åt det efter jag gjort headern.
Trååkigt.


/MK

Kommentarer
Postat av: elise

Hej! Antar att ni menar att ni är med i veckans blogg? :)



Isåfall skulle jag uppskatta om ni kommenterade lite om eran blogg i ett inlägg längre ner på bloggen. Det heter "veckans blogg". Då jag vill ha det samlat på ett och samma ställe. :)



Kram

2009-11-13 @ 15:12:25
URL: http://ellzh.blogg.se/

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0