om 30 minuter är det söndag D:

Idag knatade jag och aet iväg på bio!
Vi såg new moon, och robert pattinson är så snygg. Men whatever.

Innan åt vi på burger king vid medis (kärlek) och sedan gick vi till ett café och tjockade kaffe!
Vi kände oss sannerligen vuxna där vi satt och drack kaffe och pratade inredning!
Sen pratade vi om annat, typ att man borde gå runt och spraya på alla med handsprit-spray.
Helt plötsligt kände vi oss inte lika vuxna längre.
Jag kom även på den otroliga idén att man får skummustasch av kaffeskum!

OCH JUSTE!
några äckliga fjortisar spillde öl på mej på bussen >:
säkert med flit >:
hade jag haft några ägg i fickan hade dom minsann fått det i håret!


min är den jäteüberstora! cool som jag är drack jag upp den före aet drack upp sin mini, eheh 8D


aet utan skummustasch!


jag med min jättekopp! Hon i bakgrunden tänkte nog lömska tankar om oss.


jag sprayar handspritspray på smutsiga pengar!!!!!!!!!



//// MK ((((((((((:


Kommentarer
Postat av: ricci - :*

fin blogg :)

2009-12-05 @ 22:27:24
URL: http://riccis.blogg.se/

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0