RÖDLUVAN

Jag var på maskerad även fast jag var sjuk!
Jag var smart och dolde det väl, min snorpapper låg gömde i min korg jag hade! Jag var nämligen utklädd till rödluvan.
Vet att ni är jättenyfikna på bilder! Och även om ni inte är det får ni låtsas som det för att göra mej glad! Så eftersom ni är så jättenyfikna lovar jag att lägga upp bilder imorn! Läs: LOVAR.

Nu ska jag sova. Och logga in på msn.
Hm, Vänta.. eh ja.
Jag förvirrar andra och mej själv ibland, eheheh (8

Sov gott!



synd att inte han var på maskeraden ^^

//MK

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: varsegod :D

2009-11-08 @ 11:07:46
URL: http://hannanas.webblogg.se/

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0