sånt här är fan så mycket roligare att göra än läsa...

... det är därför man egentligen inte ska lägga upp sånt på bloggen. Bara därför tänker jag göra en lista och lägga upp den med. Så får ni 2 tråkiga saker att läsa :D Kan det bli bättre eller ^^

Gå in på kontakter, håll inne i 3 sekunder och skriv i namnen på den som kommer upp.

Kära Aet, För det första vill jag säga att Björta är den bästa vän jag haft, och att DajanaMarijuana är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Elins Mormor och Farfar gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Felix får ett lyckligt liv tillsammans med Glenn. Jag vill säga tack till Mamma för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Jacob. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Jim tog sitt liv. Snälla sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Langen och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Lärare Annika som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Malin, eftersom hon varit otrogen mot min käraste . Jag vet att Mickan kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Peppe för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Polis Potatisgris och Teo, den mest trögtänkta människan som existerat.

Skittråkigt för er, men kul för mej! 8D
//MK

Kommentarer
Postat av: elise

Hej!

Jätte söt blogg :)

Vad har du gjort ikväll? Kollade du på idol? :)

Kraaam

2009-11-14 @ 02:37:14
URL: http://ellzh.blogg.se/

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0