bloggen är ful...

... men det är bara för att jag inte har photoshop och kan göra nån snygg header (;. Mamma har äckliga gamla photoshop elements 4.0, men det funkar ju typ inte. Får väl skylla mig själv eftersom jag ramlade ner för trappan med min laptop så nu är den i datahimlen :'(

Nästa dator ska jag inte:
- Sparka på
- Spilla cola på
- Råka göra så att den brinner upp
- Spela dataspel i snön med
- Sätta post it lappar överallt på
- Radera Windows
- Ramla ner för trappan med

Får se hur det går med det...

Kommentarer
Postat av: Bjarte

Hahah, om du har lyckats göra allt det där på din förra dator så bör du verkligen INTE skaffa en ny :P

2009-10-14 @ 21:22:47
Postat av: a:et

men jag kan ju inte va utan dator:P

2009-10-14 @ 21:26:33
Postat av: Anonym

glöm inte att jag spillde red bull på den också :D

2009-10-14 @ 22:25:19
Postat av: Anonym

//MK

2009-10-14 @ 22:26:39

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0