>>>>>>>>>>>>>>>:

Imorse på bussen sov nästan alla förutom jag som lyssnade på hög musik på min ipod.
Helt plötsligt vaknade alla och stirrade jätteargt på mej!
Såhär argt >>>>>>>>>>>>>>>>:
Jag fattade inget! Tyckte alla var riktiga surisar. Sedan efter ett tag gjorde jag den stora upptäckten att jag hade 2 missade samtal. Min mobil har en jättehög ringsignal, och min hårda skrik-låt hade ringt och väckt alla!

Jag tycker alla på bussen borde varit glada på mej som delade med mej omedvetet av min musik.

Nu ska jag iväg och fotograferas med laget till en tidning, sedan äre träning! 8)

Kommentarer
Postat av: Madde

STACKARS BUSSÅKARE! DAGENS UNGDOMAR HAR VERKLIGEN INGEN MUSIK SMAK! FÖRFÄRLIGT..

2009-10-20 @ 14:14:31
Postat av: MK

HAHA madde xD

min musiksmak tar allas!

2009-10-20 @ 18:51:33
URL: http://cornelior.blogg.se/

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0