korv

Ja, provfilmningen gick inte bra asså >:
Vet ni hur svårt det var att låtsas öppna ett paket och tycka innehållet är jätteroligt och skratta och se glad ut?
Aja, har dom inte ringt på tisdag så får jag inte rollen. Gör dom det av någon otroligt konstig anledning så blir jag jätteglad! 

OCH AET DET ÄR INTE OKEJ ATT LÄGGA UT HEMLIGSTÄMPLAT MATERIAL! >:
uppsatsen var en grej jag skrev i 6an, och NEJ jag lämnade inte in den!

haha 8)

Nu ska jag träna, mamma tvingar iväg mig på damträning -.- Jag som skulle städa rummet..
Aja, hinner kanske det på en halvtimma, yeah right lixom

///////  MK


Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0