VADÅ PARAN?

Det där jag skrev om att inte träffa aet, jag var ett tag med henne & axel i stan idag.
Vi drog till ett ställe och spelade lite TV-spel, och Aet & Axel sa att det fanns en fågel som heter Paran.
TROR DOM DET SJÄLVA ELLER?
 
Jag sa att dom nog tänkte på Fasan, då bara skrattade dom åt mig D:
Men jag slog vad med Axel 8D
Och om det av någon sepe-anledning skulle finnas en sådan fågel, så gills inte vadet!

Det bestämmer jag!


och aet är hos sin pålle, det är därför hon inte skrivit än idag!


aet med sin tjocka klump till häst ahahahaha

/ MK


Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0