förlåt D:

har inte skrivit på mer än en vecka, inte bra D: Men har haft massa läxor och äckliga saker att göra. Det har jag iofs just nu också, en himla uppsats på 5 sidor. Har skrivit lite mer än 2. Tänkte skriva klart den i fredags men då satt jag mest och ändrade textstil och storlek för att få texten att bli längre. Sen så var det nya Simpsons avsnitt och det kan man ju inte missa, eller? :D

Nej men nu ska jag bli klar med äckeluppsatsen, den ska vara inne imorgon och missar jag det får jag inget påsklov.

FU CYBERGYMNASIET!
Fast jag gillar att vi slutar typ 12 varje dag...


Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0