Houston we've got a problem!

Vilket problem undrar ni nu alla spänt.....

Här kommer det:
Problemet är att jag inte hittar laddaren till min kamera!
Jag kan alltså inte ta en massa bilder D:
och en bra blogg har många bilder.
Så länge får ni nöja er med bilder som inte är tagna dagen som inlägget skrivs.

MENMEN jag ska leta tills jag dör! typ.

btw så är mina naglar turkosglittrande och jättefina!
hade min älskade kamera inte varit urladdad hade ni fått se..

istället får ni en bild på mig från nångång jag inte minns!



// MK

Kommentarer
Postat av: Carrolized

söt bild! :D

2010-03-02 @ 13:22:27
URL: http://carrolized.blogg.se/

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0