känner mig kreativ idag..

Det hade kanske varit kreativt om jag gjort listan själv, men neeh.. Snodde den!
Läs om ni orkar, annars kan ni göra något annat.

Senaste:
1. Meningen du sa?: Minns inte. Hjälp, har jag dåligt minne? D:
2. Personen du pratade med?: Mamma
3. Du fick sms av?: Aet!
4. Du kramade?: Mamma eller pappa

Idag:
5. Kläder?: En T-shirt.
6. Bättre än igår?: Vet inte, kanske

Imorgon:
7. Är det: Söndag
8. Planer: Antagligen plugga..... GAH

Favorit:
10. Nummer?: 8
11. Färg?: Turkos kanske
12. Årstid?: Älskade sommar

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?: Ja
14. Humör för tillfället?: Trött
15. Det första du gjorde i morse?: Kollade mobilen
16. Vad åt du sist?: Middag
17. Vad irriterar du dig på?: Den här listan som tråkar ut mej totalt
19. Vem tänker du på just nu?: Hemlis : O
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Säkert (:
21. Vart reste du sist?: Nya Zeeland
22. Vad gjorde du igår kväll?: Var med min lillasyster
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Båda
24. Ler du ofta?: Ja (:
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Inte längre, funkar inte
27. I vems säng sov du i natt?: Mammas och pappas för dom var inte hemma 8)
28. Vilken färg har din tröja?: Blå

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Tror inte det
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Beror nog på hur mycket jag skadar mig

Lycka:
32. Är du en glad person?: Ja det är jag (:
33. Vad gör dig glad?: Fina människor och solen
34. Önskar du att du var lyckligare?: Just nu är jag otroligt lycklig
36. Kan musik göra dig glad?: Ibland. Fast det mesta jag lyssnar på har för deprimerande texter för det (x

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: Jaa
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: Nope
40. Är du nöjd med det?: Nje
41. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Yes

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: Jag hatar inte. Jag ogillar. Eller stör mig som fan på någon.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Tror inte det
43. Är du en mobbare?: Nääääh
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: haha ja!
45. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

Skolan:
46. Gillar du skolan?: Sådär, 9an var skönare
48. Värsta ämne?: Har ju inte syslöjd längre, men annars hade det varit det..
49. Har du spytt i skolan nån gång?: Nej
50. Är skolmaten god?: Ibland, ibland inte.

Har du tagit dej hit, så har du antingen
1. Inget liv,
eller
2. En konstig uppfattning om vad som är kul/intressant att läsa om.

/MK


Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0