Ledsen D:

Har inte skrivit på längre (kej en dag) men sov hos Jim och kunde inte skriva därifrån. Kommer få det så jobbigt i skolan nästa vecka eftersom att jag varit sjuk och "sjuk" och inte varit i skolan på hela veckan. Super (y).

Lista över hur jag skämt ut mig idag och igår:
- Gått på fel rulltrappa (alltså den som går åt fel håll)
- Haft matkrig med Jim på McDonalds och råkat kasta pomfritt på Amir gaybloggaren
- Började garva när jag såg att en på McDonalds hette Fakrull, låter som "Fuck Krull"
- Varit hos doktorn och hörde inte att jag blev inkallad så doktorn fick gå fram och peta på mig

Det var nog det, inte så mycket i alla fall 8D

Juste, köpte nya jeans idag också fall nån bryr sig. Dom är grå.


Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0