Morgon!!

Nu är jag säkert uppe före typ 80% av alla svenskar som har sportlov bara för att jag var tvungen att gå upp som vanligt 5:50 och känna efter om jag va sjuk. Det var jag. Inte kul. Måste kanske till doktorn eftersom att mina överbeskyddande föräldrar tror att jag har streptonånting, och jag orkar inte.

Iallafall så är det redan torsdag och jag har varit sjuk alla dagar utom måndag. INTE BRA!!! Kommer få plugga ihjäl mig nästa vecka. Egentligen borde jag råplugga nu, har ju inget bättre för mig. Men jag är för lat. Ska väl istället försöka krypa upp till ICA och hämta min jeans som har kommit och sen kanske Jim kommer hit idag istället eftersom att han inte gjorde det igår (jävla as). Ska ladda ner massa dåliga kärleks/college filmer också för det är sånt jag gör när jag är sjuk.

Random rolig hemsida för dom som har tråkigt ---> ihttp://icanhascheezburger.com/
Random gullig bild för dom som har tråkigt -->


Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0