Myror

Börjar få myrfobi som MK!! Varför? För det är myrinvasion i mitt rum, fyfan!
Just nu:
20+ myror på nattduksbordet
7 myror på väggen bredvid min kudde
3 myror + 4 döda myror på golvet närmast min säng
1 myra på benet SOM BET MIG, HOPPAS DEN RUTTNAR I HELVETET
2 myror på min arm när jag vaknade imorse

och nej jag överdriver inte, skulle gärna lägga upp en bild men myrorna har liksom ockuperat nattduksbordet där kameran är (y). Funderar på att fånga myrorna och tortera dom, men eftersom att jag inte ens klarar av att döda dom (ingen aning om varför, hatar ju äcklena men får ändå dåligt samvete.... -.-) så känns inte som nån bra idé.
FUCK MY LIFE!!
/a:et


Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0