Nån som har...

... missat den här sidan? http://www.biktme.se/
Och jag trodde att jag va knäpp liksom... Aja, om man har tråkigt eller har gjort nått riktigt dumt så är den sidan jättebra för då känner man sig lite mer normal.

Den här skulle jag kunna ha skrivit:
# 15896
idag var det en blind tant som gick in i en skylt. jag kunde bara inte hjälpa det, jag började asgarva.

också väldigt duktigt:
# 13206
jag har kört upp en lavalampa i röven, tyvärr så gick den sönder så jag fick både glas och någon konstig vätska i mig.
Var tvungen att väcka mina föräldrar för att åka in till sjukhuset och berätta vad som hänt.
PROVA ALDRIG DET HEMMA !



Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0