pluggapluggaplugga

Veeet jag bloggar asdåligt, MK kommer väl slå ihjäl mig när hon kommer hem.

Har sovmorgon idag så ligger och slöar i soffan och kollar på Simpsons och synkar iPoden. Funderar på hur jag ska klara mig i skolan utan att bli mördad av mina lärare. Va ju "sjuk" och sjuk förra veckan så ligger sjukt mycket efter D: Sen måste jag hem och råplugga istället för att va med Jim som jag brukar. Det suger.

Fick förresten nyss sms från MK och hon ska på nått skumt psykolog test nu, alla som träffat psykologerna säger att dom är puckade. Hmmm...


Random bild: nån jag redigerade när jag va sjuk, inte bra gjort jag vet men man måste öva faktiskt 8D


Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0