seeeeeeeeeg data

Jag försöker lägga över bilderna och filmerna från igår på datan, men det går riktigt segt.
Den är på 3 av 23, och det har gått 20 minuter -.-
Menmen, lägger upp på youtube så fort jag kan, så kan jag visa er läsare :D

Nu ska jag plugga, har en del att ta igen efter min lilla Västerås trip, eheh.

Märkte nyss att jag har ett problem. Min lillasyster har låst in mig på mitt rum (wtf lixom) och nu hör hon inte mig när jag ropar .__.
Jag är törstig ju.
Aja, hörs senare, är förhoppningsvis inte inlåst längre då x)

/MK

Kommentarer
Postat av: FULA ÅSNA

MOAHAHHA JAG SKALL LÅSA IN DIG DAG OCH NATT!

2010-03-12 @ 11:41:44
URL: http://linneahannaviola.blogg.se/

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0