TJOHOO

Jag (MK) har inte bloggat idag, som ni säkert märkt. *visslar lite*
Men jag har sovit hos Filippa, och idag var jag på bio och sedan träning!
Har man ett liv så hinner man inte alltid blogga [:

HURSOMHELST så har jag en god och en dålig nyhet att berätta!

Den goda är att jag hittat min kameraladdare!!!!!!

Den dåliga är att batteriet inte hunnit ladda klart än, men så fort det har det kommer bilder och annat mojs 8D

Nu ska jag ta en dusch, för jag stinker.. Men så är det när man tränat!
Vi hörs om någon timme!
Har ju bloggat så  dåligt så måste kompensera lite lixom.. 8)

////// MK


basketcup i borås i höstas, som vi vann 8D

Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0