TV!

Hej töntar!
Hoppas ni har en asum torsdag-kväll, själv sitter jag framför teven.
Men det kan man göra ibland [:

Idag har jag inte gjort något speciellt, skulle träffat Caisa och Patrik men Caisa är jätteförkyld, och Patrik är ett as. Nej men jag kände mig lite förkyld så tyckte det var bäst att vara hemma (:

Får nämligen inte bli sjuk!


För det vore sorgligt om jag är sjuk på måndag, för då ska jag till Västerås.
Och vad jag ska göra i Västerås? Vet ni inte det är ni dåliga. Eheh.
Kan skriva det i nästa inlägg eller något, för nu är reklamen slut och jag måste fortsätta mitt TV-tittande!




/ MK

Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0