Ursäkta

Jag veeeeet, jag bloggade inte på hela dagen igår. Men! Jag har faktiskt ett liv till skillnad från MK som sitter hemma och spelar spel -.-' Nej jag skämtade bara, MK spelade ju inte bara spel. Hon lyssnade på musik också! :]

Nu har jag precis kommit hem från stallet. Hade ont hela tiden i foten när jag var där ute och nu när jag tog av mig strumpan så satt det en stor glasbit fast i foten (y). Hoppas verkligen inte den svullnar upp som förra gången och jag behöver skära upp foten igen (ok det var en doktor och det va en liten kniv men det var ändå läskigt!!!).

Nu ska jag ladda ner Bioshock 2 och se om det är kul 8D




Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0