jag är för dålig för att komma på en rubrik

SÅ! Nu är jag ren och fin och doftar jordgubb!
Och för er som tycker jordgubb luktar äckligt.. hm. Synd.

Jag sitter och lyssnar på en skiva!
JA en riktig skiva, inte sånt där nedladdat grejs som ni ungdomar håller på med nuförtiden! >:
Nä men okej, jag laddar också ner.. Fast inte allt! Ibland när något är riktigt bra, så köper jag det!
Då känner jag mig duktig och laglydig C:
Skivan jag lyssnar på är Cutting Our Teeth-We Are The Ocean
Den är braaa!

Och nu ska jag inte skriva mer har jag bestämt C:
Men imorn ska jag minsann berätta för er vad jag tyckte om Alice In Wonderland!

För er som ska sova: SOV GOTT!
För er andra: Ha en trevlig natt : D
eller nåt.


WE ARE THE OCEAN!




/MK

Kommentarer

om du läser utan att kommentera är du bög! 8D :

ditt namn är sämre än vårt:
Kanske ska du klicka här?

E-postadress: (publiceras ej) eller så görs den det, mohahaha

Erkänn att du har en fjortisblogg!

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0